poniedziałek, 9 grudnia 2013

Co do chleba? #1 Pasta z tuńczyka, która szybko znika

Nic w niej odkrywczego. Nic trudnego. I o to przecież chodzi! Ma być szybko, smacznie i pożywnie, bo to przecież śniadanie. Najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Podstawą dzisiejszej jest jajko i tuńczyk. Czy czegoś więcej potrzeba?



Pasta z tuńczyka

2-3 jajka
1 puszka tuńczyka w wodzie
1/2 puszki kukurydzy
1-1,5 łyżki majonezu
pieprz, sól do smaku

Jajka ugotowałam na twardo. Wystudzone obrałam i pokroiłam na bardzo drobną kostkę. Tuńczyka i kukurydzę odcedziłam. W misce połączyłam jajko, kukurydzę i tuńczyka, którego wcześniej rozdrobniłam na mniejsze kawałki. Całość omaściłam majonezem, przyprawiłam solą i pieprzem. 


Pasta z tuńczyka na bułkach własnego wypieku: bezcenne! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)