piątek, 25 października 2013

Burn your mouth!

Sos czosnkowy najlepszy jest w Presto. Tam go spróbowałam po raz pierwszy i nigdzie indziej nie jest on tak dobry. Aksamitna, jogurtowa konsystencja, a moc taka, że przez dwa dni gębę wypala od czosnku ;) Mnie też chyba udało się stworzyć coś podobnego...

Sos czosnkowy

ząbki czosnku (ilość dowolna, zależna od mocy sosu)
suszona bazylia
4 łyżki jogurtu naturalnego (może być też grecki)
1-2 łyżki mleka

Czosnek przecisnęłam przez praskę. Dosypałam trochę bazylii. Dodałam 4 łyżki jogurtu i mleko, aby sos był nieco rzadszy. Jeśli lubicie gęste sosy mleko można pominąć. Wszystko razem dobrze wymieszałam i pozostawiłam na ok. 2h do przegryzienia się smaków. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The best garlic sauce is in Presto pizzeria. I've eaten it for the first time and nowhere else it's so good. Velvet, joghurt consistency and power such that for 2 days garlic burn your mouth ;) I think I create something similar...   

Garlic dressing

cloves of garlic (number depending on the power of sause)
dried basil
4 tbsp of natural joghurt (or greek)
1-2 tbsp of milk

Crush the garlic. Spike a little basil. Add a joghurt and milk (the sauce will be little thinner). If you like thick sauce the milk can be omitted. All well mix and leave for about 2h to chew the flavors.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)