niedziela, 16 marca 2014

Breakfast with You #9 Śniadanie z jajem

Wróciłam! Z głową pełną pomysłów. Przerwa przydała się na podładowanie akumulatorów. Ruszam pełną parą! A zaczynam od śniadania. Toż to przecież najważniejszy posiłek w ciągu dnia. A jeśli śniadanie, to może z jajeem?!? Zdrowo, pożywnie, a przede wszystkim szybko. Na blogu były już propozycje jajka sadzonego. Dzisiaj kolejna. Tym razem wsadzone. I z pesto. Ciekawi?


Jajko (w)sadzone 
z pomidorowym pesto 


2 kromki chleba (ja miałam ze słonecznikiem)
2 jajka
odrobina masła
pieprz

W kromkach wydrążyłam otwory. Pozostałą część chleba posmarowałam delikatnie masłem. Kromki ułożyłam na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. W otwory delikatnie wbiłam jajka (niestety część się rozlała). Całość zapiekłam w 180st. (czas dowolny, zależy jakiej konsystencji żółtko lubicie). 

Gotowe jajka posypałam pieprzem i podałam z pesto.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)