wtorek, 18 lutego 2014

Hindu kuszaj!

Przedszkolną wersję marchewki z groszkiem trudno pobić. Nigdy nie przypuszczałam, że można ją podać na inny sposób, dopóki nie wyszperałam w necie przepisu na hinduską nutę. Podchodziłam do niej nieco sceptycznie, gdyż według mnie dodanie do niej kminku to kulinarna profanacja. W myśl zasady- jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz- postanowiłam sprofanować smak dzieciństwa. Nie żałuję! 


Marchewka z groszkiem po hindusku

3-4 średnie ziemniaki
1 puszka marchewki z groszkiem
1 mała cebula
1,5 łyżeczki kuminu
szczypta chilli
oliwa z oliwek (bądź masło)
sól (cukier) do smaku

Ziemniaki ugotowałam w mundurkach, wystudziłam, obrałam, a następnie pokroiłam w kostkę. Cebulę pokroiłam w piórka. Na rozgrzaną patelnię wrzuciłam kmin, po 5s chilli, wymieszałam i dodałam cebulę. Kiedy cebula się zeszkliła dodałam marchew z groszkiem i gotowałam krótką chwilę. Na koniec wrzuciłam ziemniaki. Całość  doprawiłam solą i gotowałam jeszcze chwilkę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)