piątek, 25 października 2013

Pyrland

Podczas naszej międzynarodowej kolacji obiło mi się o uszy trochę smutne stwierdzenie. Nie wiem czemu pokutuje o nas przekonanie, że uwielbiamy jeść kartofle i pić wódkę! Taki oto stereotyp Polaka maluje się w oczach typowego Norwega. O ironio! A to w tutejszych sklepach półki uginają się od Potet Salat.

Ziemniaczane "coś"

5-6 ziemniaków ugotowanych w łupinkach
1/2 cebuli w piórkach
2 kabanoski (lub kilka plasterków boczku)

Ziemniaki wystudziłam, a następnie obrane pokroiłam w kostkę. 
Cebulę podsmażyłam na oliwie, dodałam kabanoski pokrojone w kostkę.
Cebulę i kabanoski połączyłam z ziemniakami. 
Całość omaściłam sosem czosnkowym.

Szybka przystawka, mega prosta sałatka lub dodatek do dania głównego...




 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Polsk) Potet Salat

5-6 boiled potatos
1/2 onion chopped in feathers
2 kabanos (or few slices of becon)

Cool potatoes peel and cut into cubes.
Fry the onion in olive oil, add diced kabanos.
Mix onion, kabanos and potatoes.
Pour whole the garlic sauce.  

























--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)