niedziela, 1 grudnia 2013

Mój Smak Świąt... z majonezem Winiary

Nie jest to typowa sałatka przygotowywana u mnie w domu na święta, ponieważ takimi są warzywna mojej Mamy lub śledziowa Ojca. Zapewne u każdego na świątecznym stole one się także pojawiają. Dlatego ruszyłam trochę mózgownicą i stworzyłam coś swojego, nadal pozostającego w świątecznym klimacie. Z racji wrodzonej antypatii do śledzia zamieniłam go na tuńczyka. Co Wy na taki zestaw?? 



Sałatka z majonezem Winiary

2 jajka ugotowane na twardo
puszka tuńczyka w wodzie
1/2 zielonego ogórka
1/2 puszki kukurydzy
2 łyżki majonezu Winiary
1 łyżka jogurtu naturalnego
sól, pieprz do smaku


Majonez połączyłam z jogurtem i pozostawiłam do przegryzienia. Jajka pokroiłam w sporą kostkę; ogórka w paseczki (lub dużą kostkę); tuńczyka i kukurydzę odsączyłam z wody. Wszystkie składniki połączyłam ze sobą, dodałam mix majonezu z jogurtem, doprawiłam solą i pieprzem. Wymieszałam. 



Wpis powstał w ramach konkursu Twój Smak Świąt. Oczywiście zdecydowałam się na udział w nim ze względu na jedyny i najlepszy pod słońcem majonez... Winiary. 

Jeśli chcecie wziąć też w nim udział, spieszcie się... czas do 8 grudnia!!! A oto moje zgłoszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)