wtorek, 17 marca 2015

Owsianka Zielono Mi!

Dziś dzień św. Patryka. Zupełnie o tym nie pamiętałam. Komponując dzisiejsze śniadanie. W głowie cały czas świtał mi tylko Wiosenny Detoks, którym męczę Was na Owsiance... Niemniej jednak pyszna owsianka wpasowała się i w święto. I w detoks. Po prostu w me gUSTA ;)


szklanka pokrojonych liści jarmużu
szklanka wody mineralnej niegazowanej
gruszka
1/2 jabłka
1/2 pomarańczy
1/2 łyżeczki miodu
2 łyżki płatków owsianych
siemię lniane (opcjonalnie)

Jarmuż, wodę mineralną i pół gruszki zblendowałam na jednolitą paćkę. Zalałam nią płatki owsiane. Dodałam miód. I zagotowałam do zgęstnienia. W międzyczasie pokroiłam w kostkę dodatki: jabłko, pomarańczę i gruszkę. Gotową owsiankę przelałam do szklanki. Udekorowałam owocami. Oprószyłam płatkami owsianymi i siemieniem lnianym.

Jeśli chcecie podzielić się swoimi zielonymi, zdrowymi smakołykami zapraszam tutaj
Zachęcam do udziału w Wiosennym Detoksie!


Wiosenny detoksZielono mi!

4 komentarze:

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)