sobota, 30 listopada 2013

Kebab House by bastalena

Dziś kebab w moim skromnym wykonaniu. Bułki ładnie wyrosły, czas na ich wypełnienie. A potem pozostaje rozsmakować się w domowym fast food. Raz nie zawsze ;)



filet z kurczaka 
mix kebab- gyros
pomidor w plasterkach
ogórek zielony w plasterkach
żółta papryka w paseczkach
cebula w piórkach
ketchup
prażona cebulka

Filet pokroiłam w kostkę i podsmażyłam z dodatkiem mixu kebab- gyros. Bułki rozcięłam do połowy i wysmarowałam sosem czosnkowym. Następnie wypełniłam wszystkimi składnikami, polałam sosem czosnkowym, ketchupem i posypałam prażoną cebulką.



























--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)