czwartek, 14 listopada 2013

Na zimno lepsze

I znowu na okrągło. To, że później zwinęły się w krokiet, to inna historia. Poza tym musiałam jakoś wykorzystać mięso z rosołu. Tak sobie wykombinowałam, że w połączeniu z kiszoną kapustą i suszonymi pomidorami powinno być w sam raz. I było!


Krokiety z kiszoną kapustą i suszonymi pomidorami

naleśniki (każdy umie, więc nie piszę jak je przygotować ;))
kapusta kiszona (2 porządnie garści)
suszone pomidory (2 łyżki pomidorów w oliwie)
mięso z kurczaka (udko po rosole)
sól, pieprz, ziele angielskie
jajko
bułka tarta

Kapustę kiszoną bardzo drobno pokroiłam (nie miałam możliwości żeby ją zmielić, ale może i lepiej bo przynajmniej farsz nie był taki paćkowaty) i zagotowałam z zielem angielskim. Na patelni podsmażyłam suszone pomidory i kurczaka (również drobno pokrojone). Kiedy kapusta była już miękka, odlałam resztę wody i kapustę dorzuciłam na patelnię. Wszystko razem wymieszałam, doprawiłam solą, pieprzem (można jeszcze innymi przyprawami do smaku) i smażyłam razem ok. 5-7 min. Farsz wystudziłam. W międzyczasie usmażyłam sobie naleśniki. Kiedy naleśniki już miałam już gotowe, na każdy nakładałam trochę farszu, zwijałam, obtaczałam w jajku i bułce i smażyłam na wolnym ogniu, tak aby wierzch nie zdążył się przypalić, a środek był ciepły. Smacznego!























--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiązane posty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)