niedziela, 8 grudnia 2013

Breakfast with You #7 Baked tomatoes and garlic butter

Leniwe niedzielne śniadanko. O tak! Można sobie na takie pozwolić po tygodniowym wciąganiu jogurtu z bananem. Szkoda tylko, że nie miałam mozzarelli, bo byłoby z tego caprese na ciepło. A tak to jest "prawie" caprese, a jak wiadomo "prawie" robi wielką różnicę. Smacznej niedzieli!


Zapiekane pomidory i tosty z masłem czosnkowym


4 kromki chleba

żółty ser

1 kiełbaska

2 średnie pomidory

zioła prowansalskie

ząbek czosnku

1-2 łyżki masła

oliwa do skropienia

sól do smaku


Pomidory umyłam, osuszyłam i nacięłam w 3-4 miejscach do mniej więcej połowy. Posoliłam. Podpiekałam przez 10min. w 150st.

W międzyczasie przygotowałam tosty. Masło rozpuściłam w miseczce, dodałam starty czosnek i łyżeczkę ziół. Wymieszałam i lekko ściętym masłem posmarowałam chleb. Następnie ułożyłam plasterki kiełbaski i sera żółtego. Włożyłam do zapieczenia.

Pomidory wyjęłam z piekarnika, nacięcia wypełniłam plasterkami żółtego sera, posypałam ziołami oraz skropiłam kilkoma kroplami oliwy. Dopiekłam jeszcze przez 5min. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)