środa, 26 marca 2014

"Bardzo dobre Ci wyszło"

Sama nie wiem, czym się inspirowałam, robiąc dzisiejszą kapustę. Wyszło spontanicznie. Gdy otworzyłam lodówkę, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to słoik suszonych pomidorów. No i postanowiłam go wykorzystać. Ostatecznie musiało być smaczne, bo pochwała w stylu: "Bardzo dobre Ci wyszło" nie codziennie pada z ust Misia. A potem biedny padł... w zimowy sen chyba, bo u nas nadal bardziej śnieżnie niż grillowo, ech...


0,5 kg kapusty kiszonej
1 duża marchewka
1 cebula
mała puszka pieczarek
4 łyżki suszonych pomidorów w oliwie
kminek, oregano, pieprz ziołowy
liść laurowy, ziele angielskie

Kapustę poszatkowałam, zalałam wodą i zagotowałam z dodatkiem ziela angielskiego i liścia laurowego. Marchew starłam na fasolkowych oczkach i dorzuciłam do kapusty. Dalej całość gotowałam.
Cebulę zeszkliłam na łyżce oliwy (z suszonych pomidorów), dodałam pieczarki i suszone pomidory.
Całość przełożyłam do kapusty. Ostatecznie wszystko doprawiłam kminkiem, oregano i pieprzem. 



1 komentarz:

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)