piątek, 7 lutego 2014

Kuskus (i) my

Mięso mielone kończy u mnie zazwyczaj jako kotlet albo spaghetti. Rzadko kiedy robię z nim coś więcej. Jednak, aby nie wiało nudą na blogu i na talerzu, wykombinowałam klopsa. A że ostatnio rozsmakowałam się w kuskusie, domyślacie się za pewne dzisiejszej mieszanki. Kuskus kusi nas!



400g mieszanego mięsa mielonego
1 jajko
1 cebula
5 łyżek kuskusa z warzywami
przyprawy (sól, pieprz, czosnek, natka pietruszki)
oliwa (do posmarowania foremki)

Kuskus zalałam wrzątkiem i pozostawiłam na 10 min. do napęcznienia. Cebulę starłam na tarce i dodałam do mięsa. Następnie wbiłam jajko, dodałam kuskus oraz nie żałowałam przypraw, szczególnie natki. Składniki ugniatałam do całkowitego połączenia. Foremkę do pieczenia posmarowałam oliwą. Przełożyłam gotową masę mięsną. Formę zakryłam folią do pieczenia, którą zdjęłam 10 min. przed końcem pieczenia. Zapiekłam przez 1h w 150st.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już zbłądziłeś w bastaleny strony, jesteś o komentarz mile poproszony ;)

Drogi "Anonimie" Ciebie też nie minie. Wpisz, proszę, w komentarzu chociaż swoje imię ;)